top of page

【輕遊泰國】遊泰必食十大bucket list!

對於窮遊旅人來講,泰國真係個天堂黎!無他嘅,只因為泰國玩味多多,而物價又平,性價比相當高!

Yes Master! GO 精選推薦去泰國必食items,遊泰新手bookmark定啦!

海南雞飯

唔好以為得新加坡嘅海南雞飯好食,泰國嘅海南雞飯亦一樣咁出名!

海南雞飯係另一道泰國平民美食,雞肉通常都皮薄肉嫩,而且價格都好平,一碟大概港紙10-20蚊左右,食完一碟唔夠喉再叫多碟都唔會肉赤呀! 而曼谷最受遊客歡迎嘅,就係水門雞飯啦!

串燒

串燒基本上在每個夜市都可以見到佢嘅蹤影,泰國串燒比起香港嘅味道更濃,醬汁更惹味。而基本上任何材料都可以串燒,不過泰國嘅通常都係串燒雞、鴨及豬等家禽為主。

冬蔭功

冬蔭功,是一道著名的泰國酸辣湯,一般由南薑、酸子、香茅、青蔥、酸檸檬、辣椒和魚露調製而成。

香港人鍾愛味道濃烈嘅泰菜,而泰國食材豐富,海鮮通常用來做冬蔭功,鮮味加上泰菜勁辣味,正宗冬蔭功就係其中一個必去泰國嘅理由!

泰式米粉湯

泰式米粉湯係一道泰國平民美食,係街頭隨處可見,通常有豬、牛、雞肉比你揀,配上香料、芽菜等。

個湯底先係精髓,中意食椒可以加啲酸辣椒水令味道層次更豐富!

::: 四圍食

泰國係熱帶地方,盛產水果,有水果王國嘅美譽,很多旅人去泰國都食水果產品食到無停手!

芒果/芒果糯米飯

泰國芒果收成期係每年嘅2-6月,呢段時間入面食到嘅芒果係最香甜最多汁嘅;

生嘅芒果酸甜清脆,通常會用來整涼拌菜;至於熟嘅芒果,當然要食芒果糯米飯啦!

芒果糯米飯加椰汁,望落都唔大份,但其實食落就知好飽肚!泰國芒果都特別香甜,而每一客都會奉上原隻芒果,足料又好味!

青木瓜沙律

青木瓜沙律本是寮國菜,也流行於泰國之後,成為著名的泰國東北菜。泰式沙律因應地理環境和口味不同而添加不同的食材,青木瓜在香港不容易買到,要食正宗青木瓜沙律,就要到曼谷啦~

椰子冰

係泰國椰青就飲得多啦,又有冇試過椰子冰呢?

泰國街邊既小食檔同市集都唔難搵到,老闆會用椰子殼裝食材,薄薄的椰子果肉,加上椰子冰淇淋,有時候仲可以比你揀番幾款配料架! 一客椰子冰只需數十泰銖,非常爽口、解暑又夠平!

水果冰沙

水果冰沙係街邊好易見到有,熱辣辣既天氣食番杯絕對係透心涼。但買之前都要留意下間攤檔乾唔乾淨先決定呀!

泰式奶茶

食泰式菜一定唔少得一杯泰式奶茶, 飲過絕對會上癮!泰式奶茶顏色係偏橘紅色嘅,味道偏甜,入口有種特殊茶葉香味,加埋煉奶,飲完一次返唔到轉頭啊!

Recent Posts
Archive
bottom of page