top of page

盤點韓國八大必買藥妝!

見到韓國嘅化妝品店開到一街都係,就知韓國人對於化妝、保養係幾重視!每次小編去韓國都會留意下韓國藥妝新品,一齊睇下有邊幾款韓國必買藥妝!

1. Home Medi Care痘痘貼

好多人見到暗瘡想佢快D謝,就會忍唔住吱佢,但通常吱完就會後悔莫及。買呢個暗瘡貼,佢有助消腫退紅,貼完訓醒一覺就會好左好多!

2. Goodal premium snail tone-up Cream

呢款Cream 有素顏霜既稱號,係唔想化妝但又想有氣色既日子搽佢就岩哂啦。因為佢有提亮膚色既功效,令你唔洗上粉底都有明亮膚色,令你素顏都咁靚呀!

3. Innisfree 綠茶籽保濕精華

呢隻精華可以算是innisfree 的皇牌精華,十個有九個都會買枝番去試架!佢性質溫和,屬低敏配方。同時又可以深層補水,未試過既就要買番枝番去試下啦!

4. 3CE LONGWEAR TATTOO EYEBROW MARKER

有啲女士係咩妝都唔化但就一定要畫眉先出街就睇得出條眉幾咁重要啦!有時候驚用眉筆到下午就甩左變無眉娘?唔怕!用3ce呢樣紋眉筆就搞掂啦。佢有兩隻色既,無染髮同淡妝既可以買Ash Brown,想淺色啲既可以買Natural Brown。

5. ARITAUM Pore Master Sebum Powder

相信有唔少人試過innisfree個隻蜜粉,但其實ARITAUM呢隻都唔差架!同innisfree個隻有異曲同工之妙。如果你覺得innisfree個隻唔岩你既,就可以試下呢隻,佢控油同遮毛孔都做得幾好架!

6. MEDIAN ORIGINAL 86% 強效美白去漬牙膏

唔想笑起上黎比人見到啲牙齒黃黚黚,就可以試下呢隻由朴信惠代言既美白牙膏啦。啲人話連續用2星期就會睇到效果架啦!

7. HOLIKA 髮妝筆

聽到個名係咪嚇一嚇呢,頭髮都要化妝?有時候想梳ALL BACK頭但又頭髮好稀疏顯得好似好少頭髮咁唔靚,咁就可以用佢啦!佢可以幫你填補番頭髮之間既空隙,令你望落更加細臉!

8. LANEIGE Water Sleeping Mask

呢隻係Laneige 產品入面嘅熱銷產品之一,佢可以利用夜晚時間補濕鎖水,岩哂平時唔願意敷mask嘅懶人呀~ 而且Laneige 產品係韓國買會平過香港買幾多架,可以一試!

Recent Posts
Archive
bottom of page