top of page

【山系行】老虎頭睇奇石睇芒草

一講芒草,大家都會諗起大東山,不過自近年刮起「山系風」,大東山正式淪陷成「MK山」,芒草季時每個weekend都多人過旺角,去到都唔知係睇景定睇人頭......

今次有師兄帶路,去大嶼山另一座山--老虎頭行山睇芒草!

老虎頭位於大嶼山東北部近愉景灣一帶,屬北大嶼郊野公園擴建部分,全長3.4公里。今次莫嘉由愉景灣出發,至東涌映灣園結束,全程約10公里,走走拍拍,耗時5個多小時。

交通--

去程:(MTR) 欣澳 > (Bus) DB03R > 愉景灣碼頭換乘3號區內巴士於寶峰總站下車

回程:白芒村 > 映灣園 > 坐A車離開

愉景灣背靠北大嶼山,而老虎頭,就成為了愉景灣居民嘅後花園,屋苑後都有路可通老虎頭。老虎頭郊遊徑到亞婆塱一段比較好行,除非你想走回頭路,唔係嘅話,強烈建議你從愉景灣出發!

(Tips: 聽山友講,寶峰寶琳閣旁嘅山徑最接近,都係最易行。)

上山了~ 初時路段比較窄,無石級,需要手腳並用,有外國山友會帶埋中型狗行山,山路窄上加窄~ 幸好雖然無石級,但石頭都幾穩陣,唔會跣親。

從愉景山道出發,只有上山一段路係無路可走,過了老虎頭,其後都有鋪設得很好的山路。沿途景觀十分開揚,可以鳥瞰整個愉景灣的景色。

入正題!老虎頭芒草分布在半山腰至「虎背」平原之上,芒草生長速度迅速,在半山草叢位置已經有零零散散芒草出現。去到虎背平原,更是有一大片芒草原!!!

芒草拍攝小Tips:

  1. 影腳 - well a little bit MK 但對腳行得咁辛苦,都要慰勞一下 check 下in嘅 XD

  2. 芒草大特寫 - 淺景深 blur左自己,適合想扮低調唔出樣的朋友(笑)

  3. 芒草與我 - 走入芒草堆,營造偽仙氣效果!影還影,注意不要破壞大自然啊~

去到山路後半段仲有好多景觀開揚的靚景,可惜太陽就快下山,要趕路所以無太多時間影相~

去到路程後半段,你應該會十分慶幸,你上山時選擇了一條比較陡峭嘅路...... 媽媽教落「先苦後甜」的道理永遠是對的,之後嘅路超級易行,主要都係因為山路開闢得好,去到最尾四分之一路程甚至有石屎級!

之後在老虎頭郊遊徑起點「亞婆塱」行約1小時便可到達東涌白芒村。到達後,可坐嶼巴36線到東涌市中心,然而我當日唔知咩事徒步走出市中心,that's why最尾總路程行左接近10km -_-

Final remarks 注意事項:

  1. 山上無樹蔭,一定要查好防曬,同帶帽/雨傘!

  2. 部分路段有雜草同樹枝攔路,唔想刮損要著長褲啊~

Wish you a safe and happy journey :D

Recent Posts
Archive
bottom of page